Ford anunță o nouă versiune electrificată: Kuga Full Hybrid (FHEV), cu o autonomie de până la 1.000 Km

  • Noul Ford Kuga Full Hybrid, cu funcție de autoîncărcare, comută automat între propulsia benzină-electrică și cea pur-electrică pentru o experiență de condus desăvârșită și o autonomie de 1.000 Km.
  • Sistemul sofisticat de propulsie hibridă de 190 CP oferă confort maxim, nefiind nevoie de cablu pentru încărcare. Simularea schimbărilor de viteză și tracțiunea integrală inteligentă, opțională, oferă o experiență de condus încântătoare.
  • Kuga Hybrid produs în Valencia, Spania, se alătură modelelor Plug-In Hybrid și EcoBlue Hybrid pentru a face din Kuga cel mai electrificat Ford produs vreodată; 3 din cele 17 vehicule electrificate Ford vor fi disponibile până la sfârșitul anului 2021.



Koln, Germania, 17 Noiembrie 2020 – Ford își extinde gama de SUV-uri electrificate Kuga cu noul Ford Kuga Hybrid – capabil să livreze 1,000 Km1 autonomie în modurile de condus benzină-electric și pur-electric fără a fi nevoie de alimentare de la pompă sau încărcare la priză

Bateria de 1.1 kWh cu funcție de autoîncărcare a noului model Kuga Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât și prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă. Energia stocată alimentează un motor electric pentru a spori performanța, pentru a îmbunătăți consumul de combustibil al motorului pe benzină sau pentru a oferi o experiență de condus pur electrică. Kuga Hybrid comută automat, fără ezitare, între configurațiile de putere în funcție de modul de condus ales.

Noul sistem sofisticat de propulsie hibridă este unic pentru gama Ford Kuga. Acesta oferă eficiența și rafinamentul puterii pur electrice, fără a fi nevoie să se încarce de la o sursă externă de energie. În plus, confortul oferit de autonomia de aproximativ 1,000 de Km rivalizează cu cel oferit de motoarele pe motorină.

Kuga Hybrid este, de asemenea, primul Kuga ce combină un sistem de propulsie electrificat cu opțiunea sofisticată Ford All-Wheel Drive 2, pentru o experiență de conducere optimizată. Atât variantele cu tracțiune față, cât și cele cu tracțiune integrață inteligentă ajută la îmbunătățirea caracterului distractiv de condus (plăcerii de a conduce), dat și de puterea de 190CP și funcția de simulare a schimbărilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este concepută cu rolul de a imita schimbările familiare de viteză a unei transmisii automate convenționale pentru o experiență la volan cât mai autentică.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. Pentru noul nostru Kuga Hybrid, acesta include un consum de combustibil și o autonomie ce pot rivaliza foarte ușor cu motoarele pe motorină, încrederea suplimentară oferită de tracțiunea integrală inteligentă și rafinamentul desăvârșit oferit de o încărcare fără nevoia unui cablu, și o experiență de condus pur-electrică“, a declarat Roelant de Waard, vice-președinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.” Ford se angajează să ofere o gamă largă de vehicule electrificate, astfel încât fiecare client să poată găsi soluția perfectă pentru el. Niciun model nu demonstrează mai bine acest lucru decât Kuga”.

Unul dintre cele 17 vehicule eletrificate Ford care urmează să fie disponibile pentru clienții din Europa înainte de sfârșitul anului viitor, Kuga Hybrid este acum în productie la fabrica Ford din Valencia, Spania. Sistemele avansate de baterii litiu-ion ale Kuga Hybrid sunt, de asemenea, asamblate la uzina din Valencia, după o investiție de 24 de milioane de euro într-o nouă linie de asamblare de ultimă generație pentru a sprijini strategia de electrificare asumată de Ford în Europa.

Kuga Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model, oferită vreodată de Ford și se alătură variantelor Kuga Plug-In Hybrid si EcoBlue mild Hybrid de 48 de volți, alături de motoarele tradiționale pe benzină și diesel pentru a completa o gamă largă și cuprinzătoare de sisteme de propulsie.

Flexibilitate hibridă și stil practic, specific Kuga

Noul model Kuga a fost dezvoltat special pentru a încorpora un sistem de propulsie complet hibrid, benzină-electric, fără a face însă compromisuri în ceea ce privește pragmatismul și spațiul oferit de un SUV, cât și rafinamentul de la volan.

Posibilitatea de pornire silențioasă permite noului Kuga Hybrid să se deplaseze de pe loc folosind doar puterea electrică pentru o experiență la volan mult mai relaxantă, în special în scenarii de condus cotidiene, de tipul start-stop. Sistemul de propulsie hibrid complet sprijină conducerea pur electrică pentru perioade scurte, eliminând în același timp, grija autonomiei.

Posibilitatea de a parcurge 1,000 Km cu un singur plin face din Kuga Hybrid o alternativă convingătoare pentru modelele Diesel. Oferind un consum de combustibil de 5.4l/100 Km și emisii CO2 de la 125 g/km WLTP (5.1l/ Km și 118 g/ Km CO2 NEDC) 3, alături de un rezervor de combustibil de 54 de litri, autonomia totală a noului Kuga Hybrid este mai mare cu 30% decât cea a Kuga Plug-In Hybrid, care oferă, însă, o autonomie pur electrică de până la 56 de kilometri WLTP (72 Km NEDC) 3.

Având în vedere faptul că nu necesită o sursă externă de alimentare pentru a încărca bateria, Kuga Hybrid este o alegere atractivă pentru clienții care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la soluții de încărcare acasă sau la locul de muncă, dar și pentru șoferii care doresc atât experiența unui autovehicul electrificat, cât și tracțiunea integrală inteligentă.

Bateria cu 60 de celule, 1.1kWh folosește un sistem de răcire lichid care elimină necesitatea unui ventilator de răcire, contribuind la reducerea nivelurilor de zgomot pentru o experiență de condus mult mai rafinată. Răcirea optimizată permite, de asemenea, aranjarea celulelor bateriei într-un mod mai eficient care ajută la păstrarea spațiului din habitaclu. Ocupanții locului din față au la dispoziție un spațiu de mai bine de un metru la nivelul capului, iar în spatele scaunelor frontale este spațiu de încărcare de până la 1.481 litri. 4


În plus, un sistem de schimb de căldură a gazelor de eșapament ajută la aducerea mai rapidă a motorului la cea mai eficientă temperatură de funcționare, permițând modelului Kuga Hybrid să ofere posibilitatea de conducere în mod electric mult mai rapid după un start la rece, și ajutând încălzirea rapidă a cabinei pentru confortul pasagerilor. Performanța îmbunătățită a bateriei contribuie, de asemenea, la o capacitate de remorcare de până la 1.600Kg pentru varianta cu tracțiune față.5

Grupul propulsor Kuga Hybrid oferă un răspuns liniar la accelerație, în timp ce comută automat între puterea pur-electrică, hibridă și cea pe benzină. Cea mai recentă generație a transmisiei Ford este concepută special pentru a funcționa cu motorul pe benzină de 2,5 litri – reglând fără probleme rapoartele pentru performanță optimă și eficiență a consumului de combustibil într-o serie de condiții de conducere. Accelerarea 0-100 Km/h (0-62 mph) se face în 9.1 secunde pentru varianta cu tracțiune față.

Funcția de simulare a schimbării vitezelor- activată în modurile Normal sau Sport – reglează automat turația motorului pe măsură ce viteza vehiculului se modifică pentru a reduce efectul de tip “rubber band” asociat adesea cu transmisiile continuu-variabile.

“Ne-am ascultat clienții și ne-am asigurat că noul Kuga Hybrid oferă cu adevărat o experiență desăvârșită la volan”, a declarat Glen Goold, inginer șef de program Kuga. “Funcția de simulare a schimbărilor de viteză face din SUV-ul Kuga un vehicul mai antrenant și oferă o experiență la volan apropiată de cea tradițională, cu avantajul lipsei zgomotolului motorului.”

Kuga Hybrid este disponibil, și cu funcția de tracțiune integrală inteligentă, care măsoară modul în care roțile mașinii aderă la suprafața carosabilului și poate regla livrarea de cuplu între roțile față și spate pentru mai multă siguranță pe șosea. Tehnologia are un impact minim asupra consumului de combustibil, iar posibilitate de deconectare a tracțiunii integrale susține în continuare eficiența optimă a consumului de combustibil, vehiculul revenind automat la tracțiunea față în condiții de conducere favorabile.

Pentru călătorii mult mai relaxante

Kuga Hybrid este disponibil la comandă într-o gamă cuprinzătoare de variante, inclusiv Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X și Vignale, oferind o gamă largă de tehnologii de asistență pentru șofer și confort.

Modemul FordPass Connect 6, prezent în dotarea standard, le va permite șoferilor să-și planifice mult mai ușor și rapid călătoriile, cu ajutorul actualizărilor Live Traffic pentru sistemul de navigație și o gamă largă de alte tehnologii disponibile prin aplicația FordPass, cum ar fi: deblocarea/blocarea ușilor, Remote Start,7 localizarea vehiculului.

Încărcarea wireless face parte din echiparea standard, iar opțional, clienții mai au la dispoziție: sistemul de infotainment SYNC38, un ecran tactil central de 8 inch și un sistem audio premium B&O.

Tehnologiile disponibile de asistență a șoferului sunt concepute pentru a oferi o mai mare încredere la volan și pentru a face condusul o experiență mult mai puțin solicitantă. Acestea includ: Cruise Control Adaptiv cu Stop& Go, Recunoașterea semnelor de circulație și funcția Lane Centering 2 . În plus, Active Park Assist 2 2 permite manevre de parcare complet automate prin simpla apăsare a unui buton.

Noul sistem de păstrare a benzii de circulație cu asistență pentru unghiul mort2 își face debutul la nivel global pe Kuga. Tehnologia opțională monitorizează unghiul mort al șoferului pentru vehiculele care se apropie din spate și poate aplica contra-direcție pentru a-l avertiza pe șofer și pentru a descuraja o manevră de schimbare a benzii de circulație dacă este detectată o potențială coliziune.

De asemenea, tot pe noul Ford Kuga va debuta și tehnologia opțională Intersection Assist2 care monitorizează potențialele coliziuni cu vehiculele care vin din față, de pe benzile paralele, și poate acționa automat frânele pentru a ajuta prevenirea sau atenuarea efectelor accidentelor în scenariile de trafic în care șoferul execută o manevră de virare la stânga, perpendiculară pe traficul din față.

# # #

  • 1Calculul potențialului de rulare bazat pe consumul de combustibil de la 5,4 l / 100 km WLTP (5,1 l / 100 km NEDC) și capacitatea rezervorului de bezină de 54 de litri.
  • 2 Funcțiile de asistență pentru șofer sunt suplimentare și nu înlocuiesc atenția și discernământul conducătorului auto și necesitatea controlării vehiculului de către acesta.
  • 3 Eficiența consumului de combustibil la Kuga Hybrid cu tracțiune față , de la 5.4 l/100 km, emisii de CO2 de la 125 g/km WLTP (de la 5.1 l/100 km și118 g/km NEDC).
  • Eficiența consumului de combustibil la Kuga Hybrid cu tracțiune integrală de la 5.7 l/100 km, emisii de CO2 de la 132 g/km WLTP (de la 5.2 l/100 km și 120 g/km NEDC).
  • Eficiența consumului de combustibil la Kuga Plug-In Hybrid de la 1.4 l/100 km și emisii de CO2 de la 32 g/km WLTP (de la 1.2 l/100 km și 26 g/km NEDC) cu autonomie pur-electrică de 56 km WLTP (72 km NEDC).
  • Consumul de combustibil/energie, emisiile de CO2 și autonomia electrică declarate sunt stabilite în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice ale Regulamentelor europene (CE) 715/2007 şi (UE) 2017/1151, cu modificările ulterioare. Tipul de vehicule ușoare omologat prin procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) va oferi informații referitoare la consumul de combustibil/ energie și emisii de CO2 în conformitate cu noul ciclu de conducere european (New European Drive Cycle, NEDC) și WLTP.WLTP va înlocui complet NEDC cel târziu până la finalul anului 2020. Procedurile de testare standard aplicate permit comparația între tipuri de vehicule diferite și producători diferiți. În timpul eliminării treptate a NEDC, consumul de combustibil WLTP și emisiile de CO2 sunt corelate cu NEDC. Va exista o oarecare variație față de consumul anterior de combustibil și față de nivelul de emisii anterior, deoarece unele elemente ale testelor s-au modificat, deci același vehicul ar putea avea un consum de combustibil diferit și emisii de CO2 diferite.
  • 5 Capacitatea maximă de remorcare variază în funcție de încărcătură, configurația vehiculului, accesorii și numărul de pasageri. Limitele de remorcare indicate reprezintă capacitatea maximă de remorcare a vehiculului raportată la masa brută a vehiculului de a reporni pe o rampă cu înclinare de 12%. Performanțele și economia de combustibil a tuturor modelelor vor fi reduse atunci când sunt utilizate pentru tractare.
  • 6 Funcțiile pot necesita activare
  • 7 În zonele unde este permis de lege.
  • 8 Nu conduceți în timp ce atenția vă este distrasă. Utilizați sisteme activate prin voce atunci când este posibil.Este posibil ca unele funcții să fie blocate în timp ce vehiculul este în viteză. Nu toate funcțiile sunt compatibile cu toate telefoanele.