Cariere

Posturi vacante

Consultant Vanzari Oradea
Descriere

    Echipa Ford - Carbenta Com este în căutarea unor noi colegi pt. locatia Oradea care să contribuie prin dorință și entuziasm la obținerea și menținerea titlului de brandul nr. 1 pe piaţa locală.

    Oferim un mediu de lucru în care fiecare este parte a echipei. Nu există bariere între management şi angajaţi, deoarece credem în conducere prin forţa exemplului și prin relații prietenoase. Creştem de la un an la altul şi avem nevoie de oameni entuziaşti care să facă ziua de mâine mai bună pentru mai mulţi oameni – clienţi şi colegi.

    Avem nevoie de oameni care să fie pregătiţi să muncească şi să se dedice. Fiecare este încurajat să aibă iniţiativă şi să găsească noi căi spre a-şi îndeplini sarcinile, deoarece noi credem în progres.

    Ne dorim ca noii colegi să dea dovadă de multă perseverenţă, iniţiativă şi nu în ultimul rând să fie cu adevărat pasionați de domeniul auto.

    RESPONSABILITĂȚI:

    - Prezintă toate produsele comercializate în scopul de a convige clienții să achiziționeze modelele promovate prin scoaterea în evidență a bunului raport calitate/preț;

    - Activitatea și-o desfășoară atât în showroom cât și pe teren, căutând și vizitând clienții potențiali și dezvoltându-și continuu portofoliul de clienți;

    - Prospectează piața, contactează clienții potențiali și menține legătura cu clienții deja existenți;

    - Deține informații actualizate cu privire la ofertele, detaliile, noutățile tehnice, acțiunile de promovare și evoluțiile produselor mărcii pe care o reprezintă;

    - Efectuează test drive cu potențialii clienți;

    - Furnizează clienților detalii referitoare la ofertele de finanțare, în toate variantele existente și îi consilează în alegerea variantei optime;

    - Oferă clienților sprijinul necesar pentru întocmirea dosarului de finanțare, păstrează contactul cu finanțatorul, urmărește evoluția plăților, comunicând clientului efectuarea plăților și toate informațiile legate de operațiunea de finanțare;

    - Redactează Contractul de Vânzare – Cumpărare, urmărește plățile efectuate de client, confirmând clientului efectuarea plăților și lansarea / situația comenzilor;

    - Întocmește comanda fermă conform specificațiilor agreate cu clientul;

    - Prezintă clienților facilitățile de service precum și eventuala oportunitate de încheiere a contractelor de service (în special la deținătorii de flote);

    - Se asigură de buna relație a clientului cu Departamentul service;

    - Întocmește “Dosarul Clientului“ și îl arhivează conform procedurilor companiei;

    Ce iti oferim:
    - șansa de a lucra într-un mediu profesionist;
    - oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică;
    - dezvoltare profesională continuă (training-uri oferite);
    - venituri salariale începând de la 700 Euro si poate ajunge sau chiar depași 2500 Euro, în funcție de performanța de vânzări;

    Dacă jobul sună îndeajuns de provocator, te încurajăm să aplici!
Cerinte
  • Studii superioare finalizate (constituie avantaj)
  • Abilități de prezentare și comunicare, prezență agreabilă
  • Abilități de consiliere și negociere
  • Orientare către atingerea obiectivelor
  • Capacitate de asimilare și procesare a informațiilor, adaptări la schimbări și situații speciale
  • Cunoștințe limba engleză
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Windows, Excel, Word, Outlook)
  • Cunoștinte cel puțin medii despre autovehicule
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Permis categoria B
  • Constituie avantaj experiența în domenii care implică relationarea cu clienții
Aplica pe aceasta pozitie
Contabil Oradea
Descriere

    Echipa brandului Ford din cadrul Carbenta Com este în căutarea unei colege care să contribuie prin dorința și entuziasmul ei la creşterea brandului pe care compania îl reprezintă cu succes pe piața locală.

    Oferim un mediu de lucru în care fiecare este parte a echipei. Nu există bariere între management şi angajaţi, deoarece credem în conducere prin forţa exemplului. Suntem un dealer de top din Bihor şi avem nevoie de oameni entuziaşti care să facă ziua de mâine mai bună pentru mai mulţi oameni – clienţi şi colegi.

    Ne dorim ca noua colega să dea dovadă de multă perseverenţă si iniţiativă.

    RESPONSABILITĂȚI:

    - verifica recepțiile făcute de colegii de la departamentul piese
    - introduce recepțiile în programul de contabilitate
    - verifica total luna în programul de gestiune si programul de contabilitate
    - tine evidenta facturilor de ieșiri
    - introduce în programul de contabilitate facturile vânzare service
    - introduce în programul de gestiune încasările si plățile bancare
    - introduce în programul de contabilitate mișcările pe parte de casa și banca
    - recepție bonuri combustibil
    - deconturi de deplasare
    - pontaje
    - conducerea dosarului personal al fiecărui angajat (inclusiv fisa medicala periodica)
    - ridica extrase cont trezorerie, bănci
    - tine relația cu clienții / furnizorii dpdv financiar
    - participa la inventarierea anuala
    - relația cu finanțele publice

    Ce iti oferim:
    - șansa de a lucra într-un mediu profesionist;
    - oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică;
    - venituri salariale între 3750 și 4250 RON NET, cu posibilitate de creștere în funcție de performante, precum si diferite alte bonusuri stimulative.

    Dacă jobul sună îndeajuns de provocator, te încurajăm să aplici!
Cerinte
  • Experiența pe un post similar
  • Studii superioare în domeniul economic finalizate, preferabil 2022
  • Abilități de comunicare si organizare
  • Cunoștințe limba engleză
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Windows, Excel, Word, Outlook)
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Bune abilități de învățare a unor noi programe și aplicații aferente job-ului
  • Meticulozitate în organizarea activității și a muncii desfășurate
  • Permis categoria B
  • Seriozitate și responsabilitate
Aplica pe aceasta pozitie
Consultant Vanzari Deva
Descriere

    Echipa Ford - Carbenta Com este în căutarea unor noi colegi pt. locatia Deva care să contribuie prin dorință și entuziasm la obținerea și menținerea titlului de brandul nr. 1 pe piaţa locală.

    Oferim un mediu de lucru în care fiecare este parte a echipei. Nu există bariere între management şi angajaţi, deoarece credem în conducere prin forţa exemplului și prin relații prietenoase. Creştem de la un an la altul şi avem nevoie de oameni entuziaşti care să facă ziua de mâine mai bună pentru mai mulţi oameni – clienţi şi colegi.

    Avem nevoie de oameni care să fie pregătiţi să muncească şi să se dedice. Fiecare este încurajat să aibă iniţiativă şi să găsească noi căi spre a-şi îndeplini sarcinile, deoarece noi credem în progres.

    Ne dorim ca noii colegi să dea dovadă de multă perseverenţă, iniţiativă şi nu în ultimul rând să fie cu adevărat pasionați de domeniul auto.

    RESPONSABILITĂȚI:

    - Prezintă toate produsele comercializate în scopul de a convige clienții să achiziționeze modelele promovate prin scoaterea în evidență a bunului raport calitate/preț;

    - Activitatea și-o desfășoară atât în showroom cât și pe teren, căutând și vizitând clienții potențiali și dezvoltându-și continuu portofoliul de clienți;

    - Prospectează piața, contactează clienții potențiali și menține legătura cu clienții deja existenți;

    - Deține informații actualizate cu privire la ofertele, detaliile, noutățile tehnice, acțiunile de promovare și evoluțiile produselor mărcii pe care o reprezintă;

    - Efectuează test drive cu potențialii clienți;

    - Furnizează clienților detalii referitoare la ofertele de finanțare, în toate variantele existente și îi consilează în alegerea variantei optime;

    - Oferă clienților sprijinul necesar pentru întocmirea dosarului de finanțare, păstrează contactul cu finanțatorul, urmărește evoluția plăților, comunicând clientului efectuarea plăților și toate informațiile legate de operațiunea de finanțare;

    - Redactează Contractul de Vânzare – Cumpărare, urmărește plățile efectuate de client, confirmând clientului efectuarea plăților și lansarea / situația comenzilor;

    - Întocmește comanda fermă conform specificațiilor agreate cu clientul;

    - Prezintă clienților facilitățile de service precum și eventuala oportunitate de încheiere a contractelor de service (în special la deținătorii de flote);

    - Se asigură de buna relație a clientului cu Departamentul service;

    - Întocmește “Dosarul Clientului“ și îl arhivează conform procedurilor companiei;

    Ce iti oferim:
    - șansa de a lucra într-un mediu profesionist;
    - oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică;
    - dezvoltare profesională continuă (training-uri oferite);
    - venituri salariale începând de la 700 Euro si poate ajunge sau chiar depași 2500 Euro, în funcție de performanța de vânzări;

    Dacă jobul sună îndeajuns de provocator, te încurajăm să aplici!
Cerinte
  • Studii superioare finalizate (constituie avantaj)
  • Abilități de prezentare și comunicare, prezență agreabilă
  • Abilități de consiliere și negociere
  • Orientare către atingerea obiectivelor
  • Capacitate de asimilare și procesare a informațiilor, adaptări la schimbări și situații speciale
  • Cunoștințe limba engleză
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Windows, Excel, Word, Outlook)
  • Cunoștinte cel puțin medii despre autovehicule
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Permis categoria B
  • Constituie avantaj experiența în domenii care implică relationarea cu clienții
Aplica pe aceasta pozitie
Consultant Vanzari Arad
Descriere

    Echipa Ford - Carbenta Com este în căutarea unor noi colegi pt. locatia Arad care să contribuie prin dorință și entuziasm la obținerea și menținerea titlului de brandul nr. 1 pe piaţa locală.

    Oferim un mediu de lucru în care fiecare este parte a echipei. Nu există bariere între management şi angajaţi, deoarece credem în conducere prin forţa exemplului și prin relații prietenoase. Creştem de la un an la altul şi avem nevoie de oameni entuziaşti care să facă ziua de mâine mai bună pentru mai mulţi oameni – clienţi şi colegi.

    Avem nevoie de oameni care să fie pregătiţi să muncească şi să se dedice. Fiecare este încurajat să aibă iniţiativă şi să găsească noi căi spre a-şi îndeplini sarcinile, deoarece noi credem în progres.

    Ne dorim ca noii colegi să dea dovadă de multă perseverenţă, iniţiativă şi nu în ultimul rând să fie cu adevărat pasionați de domeniul auto.

    RESPONSABILITĂȚI:

    - Prezintă toate produsele comercializate în scopul de a convige clienții să achiziționeze modelele promovate prin scoaterea în evidență a bunului raport calitate/preț;

    - Activitatea și-o desfășoară atât în showroom cât și pe teren, căutând și vizitând clienții potențiali și dezvoltându-și continuu portofoliul de clienți;

    - Prospectează piața, contactează clienții potențiali și menține legătura cu clienții deja existenți;

    - Deține informații actualizate cu privire la ofertele, detaliile, noutățile tehnice, acțiunile de promovare și evoluțiile produselor mărcii pe care o reprezintă;

    - Efectuează test drive cu potențialii clienți;

    - Furnizează clienților detalii referitoare la ofertele de finanțare, în toate variantele existente și îi consilează în alegerea variantei optime;

    - Oferă clienților sprijinul necesar pentru întocmirea dosarului de finanțare, păstrează contactul cu finanțatorul, urmărește evoluția plăților, comunicând clientului efectuarea plăților și toate informațiile legate de operațiunea de finanțare;

    - Redactează Contractul de Vânzare – Cumpărare, urmărește plățile efectuate de client, confirmând clientului efectuarea plăților și lansarea / situația comenzilor;

    - Întocmește comanda fermă conform specificațiilor agreate cu clientul;

    - Prezintă clienților facilitățile de service precum și eventuala oportunitate de încheiere a contractelor de service (în special la deținătorii de flote);

    - Se asigură de buna relație a clientului cu Departamentul service;

    - Întocmește “Dosarul Clientului“ și îl arhivează conform procedurilor companiei;

    Ce iti oferim:
    - șansa de a lucra într-un mediu profesionist;
    - oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică;
    - dezvoltare profesională continuă (training-uri oferite);
    - venituri salariale începând de la 700 Euro si poate ajunge sau chiar depași 2500 Euro, în funcție de performanța de vânzări;

    Dacă jobul sună îndeajuns de provocator, te încurajăm să aplici!
Cerinte
  • Studii superioare finalizate (constituie avantaj)
  • Abilități de prezentare și comunicare, prezență agreabilă
  • Abilități de consiliere și negociere
  • Orientare către atingerea obiectivelor
  • Capacitate de asimilare și procesare a informațiilor, adaptări la schimbări și situații speciale
  • Cunoștințe limba engleză
  • Cunoștințe temeinice de operare PC (Windows, Excel, Word, Outlook)
  • Cunoștinte cel puțin medii despre autovehicule
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Permis categoria B
  • Constituie avantaj experiența în domenii care implică relationarea cu clienții
Aplica pe aceasta pozitie